Friday, October 08, 2010

Sup Tak Menjadi


Hajatnya aku nak buat plain sup ayam yang kuahnya kaler putih, tapi disebabkan aku suka-suka hati je masukkan Perencah Sup Kurma, so sup tu dah bertukar kaler jadi macam ni. Sup Bunjut pun aku masukkan skali. Rasa dia macam pelik sket, tapi boleh je aku makan dengan nasi.. Between 5-10, aku bagi rate 7 la... Hmm.. not bad kan kan? :)


Actually, agak sedap la jugak rasa dia... nape, tak pecaye?

Ha! Tengok tu? Macam biasa la, adik aku makan apa-apa je yang aku masak. Aku rasa dia senyum melebar tu maksudnya dia amat berpuas hati dengan masakan aku lah.. Bingo! :)

No comments:

Post a Comment