Sunday, December 18, 2011

Bubur Asyuraa

Just came back from Surau Al-Hidayah, Cherating. Memenuhi jemputan Kak Lini untuk makan bubur asyuraa. Hehe. Padahal memang nak rase pun bubur tu, sbb dah lame tak makan :)

Ade 7 kawah kesemuanya..

Eh2.. nak jugak mengacau..

Dah2.. jangan lebih2..

Kacau2 bagi dia rata..

Orang ajak makan je la, bukan mengacau bubur..

Muka excited tak boleh blahh

Tengah2 aku kacau bubur tu, ade la sorang abang ni, dia mintak pengacau tu daripada aku. 

"Dah la tu, sekejap2 je, nanti hangit pulak bubur ni.."

Erk. Okay. Mintak maaf bang. Saya tau saya tak pandai kacau bubur. Huhu.

Tercapai jugak hajat di hati.. :)

Panas lagi tu..

Dapat dua bekas bawak balik rumah... jangan jeles~~


Waahh kenyang! 

Bunga cengkih, si buah kuini,
Selalu dibeli di pasar pagi,
Time kasih wahai Kak Lini, 
Lain kali silalah pelawa lagi..

Makan lemang, makan bahulu,
Saya memang muka tak malu.

Hehehe ;)


ps. Bila pulak Zenith 14 nak organise majlis makan bubur asyuura/bubur lambuk? Alatan boleh pinjam daripada Kak Lini. 

Tukang kacau bubur pun dah ade ni, kikiki.

No comments:

Post a Comment